خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

ورود به رنگ پوست حاجی فیروز صحیح نبود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۱۱

عضو شورای شهر تهران گفت: معتقدم در جامعه ایران گسلی به نام سفید پوستی یا رنگین پوستی نداریم و ورود معاونت فرهنگی و اجتماعی به این مساله ورود صحیحی نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسن رسولی پس از استماع گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درباره برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ گفت: از اقدامات عملی شهرداری در این حوزه سپاسگزاری می‌کنم که تنها نهادی بود که در شرایط افسردگی پایتخت اقدامات خوبی در جهت شادمانی شهروندان انجام داد. اما در بخش نظری فکر می‌کنم نیاز به اصلاح و بازنگری این رویکرد وجود دارد. 

رسولی درباره بخشنامه حاجی فیروز در برنامه‌های نوروزی شهرداری گفت: معتقدم در جامعه ایران اساسا گسلی به نام سفید پوستی یا رنگین پوستی نداریم و این ورود صحیحی نبود. مهمتر از این در مجموعه مدیریت شهر آقای جوادی یگانه به عنوان استاد تمام جامعه‌شناسی و آقای حق‌شناس به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و هیات مدیره خانه تئاتر و هنر آیینی در موضوع واحد مواضع متفاوتی اتخاذ کردند. صرف نظر از این که ورود به حوزه فرهنگی آن هم سیاست‌گذاری فرهنگی ارتباطی به شهرداری ندارد و به فرض این که داشته باشد، بخشنامه‌پذیر نیست. 

او افزود: آقای جوادی یگانه بپذیرید که از اصحابی که به آن‌ها اشاره کردم دعوت کنند و در قالب یک بیانیه به آثار و پیامدهای این اقدام در حوزه نظری پایان دهند و آنچه در این حوزه انجام شده را اصلاح کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز