خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش‌وپرورش مطرح کرد:

تعیین تکلیف ۱۰۰ هزار ردیف استخدامی در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۱۹۱

وزیر آموزش‌وپرورش از تعیین تکلیف ۱۰۰ هزار ردیف استخدامی در سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین ما تلاش کردیم تا لایحه رتبه‌بندی معلمان را ارتقا دهیم تا هر یک از معلمان، نسبت به صلاحیت‌ها و توانمندی‌هایشان در جایگاه مرتبه خود قرار گیرند.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی در گفت‌وگو با مدیران مدارس استان یزد که به‌صورت زنده و از طریق شبکه شاد برگزار شد، ضمن قدردانی از مدیران و معلمان که با تمامی سختی‌ها و دشواری‌ها، فعالیت بسیار خوبی در استمرار جریان آموزشی داشتند، اظهار کرد: تجربه‌ای که در سال جاری کسب کردیم، تجربه خاص و بی‌نظیری بود که با نظارت و خلاقیت مدیران، این امر به بهترین نحو انجام شد. 

وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه گفت: سال جدید هرچند دارای سختی و دشواری‌هایی بود اما ازنظر من سالی همراه با پدیده‌ها، الهام‌ها و مسیرهای کشف نشده‌ای بود که می‌توان در سال‌های آینده از آن وام گرفت و قوی‌تر شد. 

وزیر آموزش‌وپرورش استان در ادامه رویدادهای تلخ و شیرین را به آیینه‌ای تشبیه کرد و افزود: کرونا آیینه‌ای در مقابل نظام آموزشی بود تا خود را در این شرایط بسنجد، زیرا در این مسیر، بهتر دیده شدن، برطرف کردن نقاط ضعف و قوی‌تر شدن، دستاورد آن است. 

وی ادامه داد: نقش مدیر مدرسه در شرایط کنونی، یک نقش بسیار مهم و اساسی است، زیرا مدیران در این شرایط، مأموریت دارند تا هرچند بدون ابزارهای قبلی و محدودتر، اما با ایده‌های خلاقانه این مسیر را به نحو احسن دنبال کنند. 

وزیر آموزش‌وپرورش افزود: مدیران باید راه‌های دیگر برای آموزش بهتر، پیدا کنند، زیرا در این بحران‌ها است که هنرنمایی، خلاقیت و توانمندی مدیران مشخص می‌شود و معتقدم رویدادها، کلاس آموزش هستند. 

وی در ادامه با بیان این که اولویت ما اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش‌وپرورش است، افزود: مدیران و معلمان هریک باید در راستای پیشبرد سند تحول فعالیت کنند. 

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان از تعیین تکلیف ۱۰۰ هزار ردیف استخدامی در سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین ما تلاش کردیم تا لایحه رتبه‌بندی معلمان را ارتقا دهیم تا هر یک از معلمان، نسبت به صلاحیت‌ها و توانمندی‌هایشان در جایگاه مرتبه خود قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز