خبرگزاری کار ایران

تمام فعالیت‌های دانشگاه تربیت مدرس مجازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۱۳۱

معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی با صدور اطلاعیه‌ای از مجازی شدن تمامی فعالیت‌های این دانشگاه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایلنا، معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه تربیت مدرس با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از نارنجی به قرمز با صدور اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت دانشگاه را اعلام کرد و بر این اساس کلیه فعالیت‌های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان کماکان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت بلامانع خواهد بود. 

نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌ها مطابق شیوه نامه‌ای خواهد بود که از سوی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه به دانشکده‌ها ابلاغ شده است. همچنین فعالیت اداری کارکنان در واحدهای مختلف عمدتاً به صورت دورکاری خواهد بود. 

در این اطلاعیه آمده است در واحدهایی که بنا به صلاحدید مدیر واحد، حضور فیزیکی برخی از کارکنان الزامی و اجتناب‌ناپذیر تشخیص داده شود، کارکنان مورد نظر مکلف به حضور در محل کار خواهند بود. 

مسئولان واحدها موظف هستند پیشاپیش اسامی افراد دورکار را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام نمایند تا مجوز حضور آن‌ها در این دوره صادر و ارائه گردد. جانبازان با سابقه بیماری تنفسی و کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و زنان باردار مشمول حداقل حضور نخواهند بود. 

ورود مراجعان متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت مطابق دستورالعمل معاونت توسعه و منابع انسانی و بنا به تشخیص واحدها، مراتب می‌بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود و کلیه مراسم، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود. 

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد که در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبردهای جدید از مراجع ذی ربط، اصلاحات لازم در دستورالعمل‌ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز