خبرگزاری کار ایران

تشریح نحوه فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی در شهرهای قرمز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۹۶۵

​سردار هادیانفر گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی در ۱۱ مرکز استان و شهرهای قرمز تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا، سردار "سیدکمال هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا گفت: باتوجه به تغییر وضعیت شرایط کرونایی از نارنجی به قرمز ، تعداد 11 مرکز شماره گذاری در استانهای تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، اراک ، لرستان ، بوشهر و آذربایجان غربی تعطیل گردید.
وی افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری در این استانها ، آندسته از هموطنانی که دارای وکالتنامه برای انتقال و تعویض پلاک می باشند ، به تعداد روزهای تعطیلی مراکز شماره گذاری به اعتبار وکالتنامه هایشان افزوده خواهد شد.
رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص سیستم نوبت دهی تعویض پلاک اظهار داشت: تمام نوبت های اخذ شده توسط مراجعین در روزهای تعطیلی مراکز ، باطل گردیده و با تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی مجددا مراجعین می بایست به سیستم نوبت دهی مراجعه و نوبت جدید اخذ نمایند.
وی همچنین درخصوص اخذ آزمون آئین نامه اظهار داشت: تا زمانی که شهرها در وضعیت قرمز باشند ، برگزاری هرگونه آزمون تئوری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. اما در تهران طرحی بصورت پایلوت درحال اجرا است که هنرجویان می توانند با هماهنگی آموزشگاه مربوطه در کلاسهای آنلاین شرکت نمایند و در خصوص آموزش های عملی رانندگی ، چنانچه مربی ، ممتحن و هنرآموز پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و خودرو دارای شیلد بوده و از ماسک و دستکش استفاده گردد منعی وجود ندارد.
رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: با این وجود آندسته از هنرآموزانی که اعتبار کاردکس آنها در ایام قرمز کرونایی منقضی می گردد ، نگران این وضعیت نبوده و ان شاالله با تبدیل وضعیت قرمز به نارنجی ، مدت اعتبار کاردکس های آنها نیز برابر با ایام تعطیل قرمز ، تمدید و آزمون مربوطه از آنها بعمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز