خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه تهران برگزارشد؛

مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۹۰۲

مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان دختر و پسر دانشگاه هاو موسسات آموزش عالی کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت آنلاین به میزبانی دانشگاه تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این مسابقات با هماهنگی دبیرخانه ها، دانشگاه‌ها و هیات‌های استانی با حضور ۱۱۱ دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار ونفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش دختران:

در رشته تفنگ: فاطمه کرم زاده از دانشگاه الزهرا (س) اول شد، مریم سلیمی از دانشگاه رازی کرمانشاه و نگار علی یاری از دانشگاه شهیدبهشتی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تپانچه: هانیه رستمیان و آمتیس جعفری هر دو از دانشگاه الزهرا (س) به ترتیب اول و دوم شدند و زهرا حسینی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای یزد سوم شد.

در بخش پسران:

در رشته تفنگ: مهیار صداقت از دانشگاه شهیدبهشتی قهرمان شد، پوریا نوروزیان از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران نایب قهرمان شد و سید محمدرضا سامع از دانشگاه شهرکرد در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رشته تپانچه: سجاد پورحسین از دانشگاه گیلان، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران و مهدی تندری از دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین از نکات قابل توجه این رقابت‌ها حضور قهرمانان و ملی‌پوشان در این مسابقات بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز