خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

حرکت موج بیماری از غرب به شرق کشور/ به محض مشاهده علائم بیماری خود را قرنطینه کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۸۰۵

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: موج چهارم بیماری با سرعت در حال پیشرفت از نیمه غربی کشور به سمت نیمه شرقی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با توجه به افزایش شیوع کرونا و شروع موج چهارم این بیماری در کشور بیان کرد: وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور بسیار گسترده و نگران کننده بوده و موج چهارم بیماری با سرعت در حال پیشرفت از نیمه غربی کشور به سمت نیمه شرقی است، بر این اساس استفاده مداوم و صحیح از ماسک و خودداری از برگزاری هرگونه دورهمی، مراسم های عروسی و عزا در شرایط فعلی بسیار ضروری بوده است.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم که استفاده از وسایل نقلیه عمومی پر ازدحام، خوردن غذا در رستوران و حضور در اماکن پر جمعیت، از عوامل اصلی انتقال کرونا در کشور هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: ضروری است که مردم به محض مشاهده علائم بیماری مانند تب، سرفه، سردرد و بدن درد هر چند به صورت خفیف، خود را قرنطینه کرده و تماس خود با اعضای خانواده و دوستان را محدود کنند و با پرهیز جدی از حضور در محل کار، نسبت به تماس با سامانه تلفنی ۴۰۳۰ جهت کسب مشاوره و دریافت راهنمایی های لازم برای طی مراحل درمان بیماری اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز