خبرگزاری کار ایران

انتصاب مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حوزه سیاستگذاری علم و فناوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۵۹

​رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی حکمی، مشاور رئیس نهاد در حوزه سیاستگذاری علم و فناوری را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی طی حکمی محمدمهدی اسماعیلی را بعنوان «مشاور رئیس نهاد در حوزه سیاستگذاری علم و فناوری» نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب کرد. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

آموزش‌عالی و دانشگاه‌ها در نظام اسلامی از جایگاه و اهمیت والایی برخوردار هستند و تولید علم و قدرت فناوری بومی نیز از مهمترین مؤلفه‌های اقتدار ملی، پیشرفت و شکل گیری تمدن نوین ایرانی اسلامی است؛ شایسته است که دانشگاهیان نقش آفرینی و تأثیرگذاری فراتر از گذشته در پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشند. 

نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان مؤثر در نظام آموزش عالی کشور می‌بایست در این مسیر پر افتخار حرکت کلان علم و فناوری، مسئولیت مهم خویش را در عرصه‌های گفتمان سازی، مطالبه گری، حمایت، هدایت و نظارت به نحو مطلوب به انجام رساند. 

لذا به موجب این حکم جنابعالی را که دارای تجربیات ارزشمند در عرصه آموزش‌عالی و ارتباط گسترده با فرهیختگان علمی کشور هستید به عنوان «مشاور رئیس نهاد در حوزه سیاستگذاری علم و فناوری» منصوب می‌کنم. 

امید است با توجه به شناخت و تجربیاتی که نسبت به این بخش دارید بتوانید با ارائه ایده‌های نو، طرح‌ها و پیشنهادات کارآمد و کاربردی و برقراری ارتباطات مؤثر، زمینه توفیقات و تأثیرگذاری بیشتر نهاد را در عرصه حرکت کلان علم و فناوری به منظور تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاه اسلامی فراهم آورید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز