خبرگزاری کار ایران

شهردار درباره ماحصل مصوبه تهران ۱۴۰۰ توضیح دهد/بخش قابل توجهی از مصوبات شورای پنجم عمل نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۶۵

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به بخش قابل توجهی از مصوبات شورای پنجم عمل نشده است و خواهش می‌کنم تدبیری اندیشیده شود تا در ماهای باقی مانده این مصوبات روی زمین نماند و تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا در جریان جلسه دویست و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: شورای شهر مصوبه‌ای را برای تهران ۱۴۰۰ داشت و وقت بسیاری گذاشته شد و در هیچ جلسه هم اندیشی به اندازه تهران ۱۴۰۰ وقت گذاشته نشد و آقای حناچی در یک جلسه هم اندیشی به همراه ۸ معاون خود حضور یافتند و ارائه خیلی مفصلی در این‌باره داشتند. 

او افزود: اما متوجه نشدیم ماحصل این کار چه بود. بنا بود در نوروز برنامه مشخصی ارائه شود و در باقی مانده ماه‌های فصل بهار و تابستان قرار است چگونه برگزار شود؟ ممکن است کرونا برنامه‌ها را محدود کند اما وقتی از یک رویداد صحبت می‌شود معنی آن، این است که در یک بازه زمانی مشخص شاهد یکسری وقایع باشیم اما از این موضوع هیج اطلاعی در دست نیست. 

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: باید از شهردار توضیحی خواسته شود و وقتی به موضوعی طی دو الی سه سال دائم صحبت می‌شود و در مقطع زمانی اتفاق ویژه‌ای نمی‌افتد درست نیست. 

او ادامه داد: شورای پنجم با رویکردهای مشخص و منسجم روی کار آمد اما عملا نمایش عینی رویکردهای شورا در مصوبات متبلور می‌شود اما به بخش قابل توجهی از مصوبات شورای پنجم عمل نشده است و خواهش می‌کنم تدبیری اندیشیده شود تا در ماهای باقی مانده این مصوبات روی زمین نماند و تعیین تکلیف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز