خبرگزاری کار ایران

اعطای بیش از هزار مورد مرخصی به زندانیان در استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۵۳

مدیرکل زندان‌های استان کردستان در دیدار با رییس کل دادگستری این استان گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال بیش از هزار مورد مرخصی به زندانیان محکوم در اجرای بخشنامه ریاست قوه قضائیه اعطاء گردید.

به گزارش ایلنا، مدیرکل زندان‌های استان کردستان و هیئت همراه به دیدار رئیس کل دادگستری استان کردستان رفتند.

فتحی در این دیدار ضمن تقدیر از قضات دادگستری استان کردستان، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امسال بیش از هزار مورد مرخصی به زندانیان محکوم در اجرای بخشنامه ریاست قوه قضائیه اعطاء گردید.

وی همچنین گزارشی از خدمات انجمن‌های حمایت از زندانیان، توزیع بسته‌های معیشتی، سرکشی از خانواده‌های نیازمند زندانیان در آغاز سال جدید را ارائه داد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان نیز ضمن تبریک متقابل ایام و اعیاد، از تلاش‌ها و زحمات کارکنان و مسئولین زندان‌ها در سال ۱۳۹۹ تقدیر و تاکید کرد: اقدامات و فعالیت‌های برجسته‌ای در حوزه زندان‌های کردستان صورت گرفته که محصول تلاش و پیگیری‌های مجدانه مدیران و کارکنان زحمتکش این مجموعه بوده و امیدواریم در سال جدید نیز با توکل به خداوند متعال و تلاش شبانه روزی این فعالیت‌ها تداوم یابد تا شاهد تحقق روند رو به رشد سیاست‌های قوه قضاییه در حوزه زندان‌های استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز