خبرگزاری کار ایران

«دبیر مجمع عالی علوم انسانی اسلامی» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۴۴

حجت الاسلام رضا غلامی طی حکمی حجت الاسلام احمدحسین شریفی را به عنوان «دبیر مجمع عالی علوم انسانیِ اسلامی» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی رئیس شورای سیاست‌گذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی را به عنوان «دبیر مجمع عالی علوم انسانیِ اسلامی» منصوب کرد. 

در این حکم آمده است: 

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر احمد حسین شریفی

ضمن عرض سلام و تحیت، نظر به سوابق علمی ممتاز جناب عالی در عرصه‌های گوناگون به ویژه فلسفه علوم انسانیِ اسلامی، و همچنین تجارب مدیریتی ارزشمند و پرثمر در مراکز علمی و تحقیقاتی کشور، بر اساس نظر موافق اکثریت اعضای شورای سیاست‌گذاری، به موجب این حکم به مدت ۴ سال به عنوان «دبیر مجمع عالی علوم انسانیِ اسلامی» منصوب می‌شوید. 

امیدوارم با فضل و عنایت خداوند تبارک و تعالی و دعای خیر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شاهد توفیقات روزافزون جناب عالی در این امر خطیر باشیم. 

لازم می‌دانم مجدداً از طرف خود و کلیه اعضای شورای سیاست گذاری، از زحمات فراوان و اثربخش محقق گرانقدر جناب آقای دکتر عطاء‌الله رفیعی آتانی، دبیر سابق مجمع کمال قدردانی را داشته باشم. 

والله ولی التوفیق

رضا غلامی

رئیس شورای سیاست‌گذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز