خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی:

باید آسیب‌های آموزش مجازی را کنترل و به حداقل برسانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۱۹

وزیر آموزش و پرورش در اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باید آسیب‌های آموزش مجازی را کنترل و به حداقل برسانیم.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی در اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی، دستگاه تعلیم و تربیت این استان را زنده، سرحال، با اندیشه، دارای ایده و به دنبال خلق ارزش و نتایج پایدار توصیف کرد و افزود: مجموعه‌ای که می‌خواهد جریان یادگیری را هدایت نماید باید خود یادگیرنده باشد. 

وی آموخته‌ها را دستاوردهای بزرگ برای هر مجموعه دانست و گفت: آموخته‌ها بخش عمده‌ای از مسیر پیش روی هر مجموعه را تشکیل می‌دهند، معلم و مدرسه یادگیرنده، از کنار مسائل به سادگی نمی‌گذرند. 

وزیر آموزش و پرورش، اجرای سند تحول بنیادین را مهم‌ترین مأموریت دستگاه تعلیم و تربیت دانست و اذعان داشت: رتبه‌بندی معلمان با هدف وزن دادن به صلاحیت‌های حرفه‌ای و تخصصی معلمان طراحی و تدوین شده است تا بدین وسیله معلمان، با انگیزه، صلاحیت‌های حرفه‌ای خویش را ارتقا بخشند. 

حاجی میرزایی با تأکید بر تحول در نیروی انسانی، برنامه درسی، نظام سنجش و ارزشیابی و برنامه‌های تربیتی اظهار داشت: باید بیندیشیم چگونه تبعات و آسیب‌های آموزش‌های مجازی را کنترل و به حداقل برسانیم.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز