خبرگزاری کار ایران

نجات جان سرنشینان شناور غرق شده در گناوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۳۱۴

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از نجات جان سرنشینان شناور غرق شده در آب های نیلگون خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "ولی اله رضایی نژاد" در تشریح این خبر اظهار داشت: یک فروند شناور باری که از کشور امارات به مقصد بندر گناوه بارگیری و در حال حرکت بود در فاصله 5 مایلی از اسکله بندر گناوه به علت نامساعد بودن شرایط جوی و‌‌‌‌‌‌ از کار افتادن موتور‌ شناور‌ دچار‌ حادثه شد.

وی افزود: با آب گرفتگی کامل شناور، شناور همراه با بار مربوطه غرق شد که با توجه به شرایط جوی و مواج بودن شدید دریا، ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی گناوه با اعزام همزمان دو فروند شناور با تجهیزات کامل امداد و نجات و با تلاش و از خودگذشتگی غیور‌مردان عرصه دریابانی، 6 نفر سرنشین لنج مذکور را نجات دادند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: با انجام کمک های اولیه وضعیت خدمه های شناور غرق شده مطلوب و برای مداوا به اسکله گناوه برگردانده شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سردار رضایی نژاد خاطرنشان کرد: رئیس شورای تامین، فرماندار شهرستان گناوه و نیز تعداد زیادی از مرزنشینان که شاهد این عملیات پر خطر بودند، به صورت حضوری و تماس تلفنی از تلاش و زحمات بی دریغ و بی شائبه دریابانان جهت نجات جان خدمه های شناور غرق شده و همچنین برقراری نظم و امنیت در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس‌ تقدیر و تشکر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز