خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۷۸ میلیارد کالای قاچاق و احتکاری طی ۲۴ گذشته در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۳۱۳

رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲۷۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «سهراب بهرامی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با نظارت، مقابله و مبارزه با انواع جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز با تمرکز بر کنترل مراکز نگهداری و پخش عمده کالاهای اساسی و نشانگاه‌های فعال در عرصه اقتصادی، از ابتدای سال جاری با تداوم اقدامات کنترلی و مقابله‌ای توانستند انبارها و مراکز متخلف توزیع کالا که به صورت ماهرانه‌ای اقدام به قاچاق و یا احتکار کالا می‌کردند را شناسایی کنند. 

وی افزود: کارآگاهان در بازرسی از انبارها و مراکز توزیع کالا، چندین مرکز تهیه و توزیع و انبارهای متخلف نگهداری کالاهای اساسی و مصرفی که اقدام به احتکار و قاچاق کالا می‌کردند را شناسایی و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق و احتکاری از قبیل لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات رایانه و تلفن همراه، اقلام پزشکی و دارو، روغن خوراکی، پوشاک، سوخت، سیگار و نهاده‌های دامی را طی ۲۴ گذشته در کشور کشف کردند. 

رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کلی کالاهای مکشوفه را بیش از ۲۷۸ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا ۱۲۳ خودرو توقیف و ۳۰۱ متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله، تحویل مراجع قانونی شدند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ این مقام ارشد انتظامی همچنین یادآور شد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی بوده و نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» به نام سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع‌زدایی ها» انگیزه این پلیس را برای حمایت از اقتصاد کشور از طریق مبارزه با تمام ابعاد پدیده قاچاق، احتکار و سایر جرایم اقتصادی مضاعف کرده و انشالله با اقدام قاطع و موثر خود، شاهد تاثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز