خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های استان تهران:

نظم و بهداشت زندان رجایی شهر در حد بسیار مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۲۴

مدیر کل زندان‌های استان تهران طی بازدید از زندان رجایی شهر گفت: با تلاش مدیر و تمام کارکنان زندان رجایی شهر، نظم، انضباط و وضعیت بهداشتی این مرکز در حد بسیار مطلوب است.

به گزارش ایلنا، مدیر کل زندان‌های استان تهران طی بازدیدی که روز یازدهم فروردین ماه از زندان رجایی شهر انجام گردید، گفت: بحمداله با تلاش مدیر و تمام کارکنان زندان رجایی شهر، نظم، انضباط و وضعیت بهداشتی این مرکز بسیار مطلوب بوده، ایجاد بند امن، بازسازی و زیباسازی تمام اندرزگاه ها، کلاس‌ها و اماکن و اقدامات دیگر، در حال حاضر این زندان جزء بهترین مراکز قلمداد می‌شود. 

سیدحشمت اله حیات الغیب در بازدید از زندان رجایی شهر اظهار داشت: نظارت و کنترل مستمر بر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می‌توان در تغییر، رشد و بازپروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندانها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد. 

وی تأکید کرد: ایجاد بند امن، بازسازی و زیباسازی تمام اندرزگاه ها، کلاس‌ها و اماکن، نصب دستگاه‌های ایکس ری، ارتباط کلامی و میدانی وسیع مدیر با زندانیان و اقدامات دیگر موجب شده، تخلفات و درگیری بین آنان به صفر رسیده، در حال حاضر این زندان جزء بهترین مراکز قلمداد می‌شود. 

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: هدف عمده کیفر حبس، در اصلاح و پذیرش مجدد اجتماعی محکوم است. تمام برنامه‌هایی که در زندان‌ها اجرا می‌شود، به منظور آموزش‌های عمومی و بهبود رفتارهای وی جهت بازگشت به زندگی سالم است. 

حیات الغیب افزود: : بحمداله با تلاش مدیر و تمام کارکنان زندان رجایی شهر، نظم، انضباط و وضعیت بهداشتی این مرکز در حد بسیار مطلوب بوده و با تمام توان نیروها و توان در تلاش هستیم تا تمام زندان‌های استان به محلی برای اصلاح و تربیت زندانیان و ندامت‌شان از رفتار قبلی تبدیل شود و او را برای بازگشت به زندگی سالم رهنمون سازد. 

وی در این بازدید که علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و حسین نعمتی مدیر دفتر حوزه ریاست نیز حضو داشتند، بر لزوم تسریع در بازسازی فضاهای باقی مانده طی روزهای آینده تأکید کرد و با تقدیر از اقدامات انجام شده، ضمن صحبت با زندانیان و کارکنان، راهکارهای رفع موانع و مشکلات مطرح شده را ارائه نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز