خبرگزاری کار ایران

دو کشته و یک مصدوم در اثر برخورد پراید با تیر چراغ برق در اتوبان یاسینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۰۷۵

کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد شدید پراید با تیر چراغ برق در اتوبان یاسینی دو فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد کاشفی از برخورد شدید سواری پراید با تیر چراغ برق در محدوده بلوار غدیر ورودی به خیابان کاشانی و بر جای گذاشتن دو فوتی و یک مجروح در این حادثه خبر داد. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ محمد کاشفی ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۲۲:۱۹ شب گذشته، در مسیر جاده قدیم قم خ کاشانی (بلوار غدیر ورودی به خیابان کاشانی) یکدستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده در حین ورود به خیابان کاشانی بعلت سرعت زیاد قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده و پس از عبور و برخورد با جدول به شدت با تیر چراغ برق تصادف و متوقف می‌گردد. 

وی بیان داشت: شدت این تصادف به حدی بوده که راننده و یک سرنشین این پراید فوت می‌نمایند و سرنشین دیگر نیز مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌گردد. 

سرهنگ کاشفی افزود: با حضور کارشناسان منطقه ۱۹ پلیس راهور فاتب در موقعیت، علت این حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه اعلام گردید. 

وی از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز