خبرگزاری کار ایران

فوت ۹۶ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته/ افزایش شهرهای قرمز و نارنجی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۵۵

سخنگوی وزارت کشور گفت: در حال حاضر ۳۲ شهرستان قرمز و ۸۵ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری درباره آخرین آمار ابتلا به کرونا در کشور در ۲۴ ساعت گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۸ نفر از آنها بستری شدند.

او ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

لاری گفت:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۱۷ هزار و  ۳۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

او با بیان اینکه سه هزار و ۹۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند اظهار کرد: تا کنون ۱۲ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۸۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری درباره وضعیت رنگ بندی شهرهای کشور گفت: در حال حاضر ۳۲ شهرستان قرمز و ۸۵ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است. همچنین ۲۷۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز