خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۳۹

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کادر درمان بیماران کرونایی در اولویت تزریق واکسن هستند، گفت: تاکنون ۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایلنا،‌ مریم حضرتی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار به خبرنگاران گفت: واکسیناسیون کرونا در کشور در حال انجام است و بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر بر اساس پروتکل‌های ارائه شده وزارت بهداشت نیز مرحله به مرحله انجام می شود.

حضرتی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور کنترل شده است، افزود: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها و کمتر رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی پیک چهارم شروع شود.

وی گفت: البته بر اثر کاهش رعایت پروتکل‌ها و افزایش سفرها برخی استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد پیک چهارم کرونا شده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت ویروس جهش یافته کرونا در کشور گفت: خطر افزایش این نوع ویروس وجود دارد؛ اما هم اینک با برنامه ریزی لازم و رهگیری در حال مدیریت است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت،‌ مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز