خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

توقف خودرو در مقابل پارک‌ها در روز ۱۳ فروردین ممنوع است/جریمه و انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۲۶

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت توقف خودروها در مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین گفت: اگر شهروندان محدودیت‌های اعمال شده را رعایت نکنند هم بحث جریمه و هم انتقال خودرو از مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به پارکینگ‌ها مطرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت وگوی زنده تلویزیونی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در روز ۱۳ فروردین ورود به تمام پارک‌های سطح شهر تهران ممنوعه است. 

او ادامه داد: از روز گذشته که این مصوبه به ما ابلاغ شده با هماهنگی شهرداری در تلاش هستیم و ورودی کلیه پارک‌ها مسدود خواهد شد و از شهروندان تقاضا دارم نسبت به اجرای این مصوبه کمک کنند چرا که ورودی تمامی پارک‌ها مسدود است. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: حتی توقف خودرو در مقابل پارک‌ها نیز ممنوع است. 

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا جریمه نیز برای محدودیت‌های روز ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده است یا خیر گفت: امیداریم خودرویی جریمه نشود اما طبیعتا اگر شهروندان رعایت نکنند هم بحث جریمه و هم انتقال خودرو از مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به پارکینگ‌ها مطرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز