خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:

باز بودن بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۸۰۹

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن تفرجگاهی و بوستان‌ها جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور گفت: نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ در روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صور آماده باش کامل و صد درصدی در تمام مراکز تفریحی و تفرجگاهی سطح شهر تهران جهت کنترل ترافیک و تردد‌ها حضور دارند و اقدامات ترافیکی ویژه این ایام را انجام می‌دهند. 

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: براساس سنت دیرینه و کهن ایرانیان، شهروندان به همراه خانواده در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) بمنظور گردش و تفریح به دامان سبز طبیعت از جمله پارکها و گردشگاههای عمومی داخل و اطراف شهر‌ها مراجعه می‌نمایند. 

موسوی‌پور گفت: همچنین همان طور که اشاره شد پلیس راهور تهران بزرگ برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح‌های انتظامی و ترافیکی را بر این اساس تهیه و اجرا خواهد نمود. 

وی ادامه داد: در هر صورت، در راستای برنامه ریزی‌های صورت گرفته پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات نیروی انسانی، خودرویی، موتوری و تجهیزاتی خود اقدام به پوشش ترافیکی معابر داخلی و منتهی به پارک‌های شهر تهران مانند چیتگر، سرخه حصار، یاس فاطمی و کلیه اماکن تفرجگاهی نموده، همچنین کلیه خیابان‌ها و بزرگراه‌های پیرامونی سایر بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها از ساعات ابتدایی صبح پوشش داده خواهند شد. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ موسوی‌پور گفت: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد نمود و اگر ممنوعیتی اعلام نشود در جهت روانسازی ترافیک اقدامات لازم را انجام خواهد داد. لازم به ذکر است نیروهای پلیس راهور آمادگی صد درصدی در هر دو روز پنج شنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم را در کلیه معابر سطح شهر دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز