خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان زندان‌ها ۱۳۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی خرم آباد آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۶۹۴

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: امروز با کمک خیرین و ستاد دیه و نگاه دلسوزانه همکاران قضایی زمینه آزادی ۱۳۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی و آن‌ها که در فرایند اصلاح و تربیت تاثیر پذیرفتند فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی حاج محمدی در آئین آزادی زندانیان بدهکار مالی خرم آباد، اظهار داشت: از خداوند متعال خواستاریم که در سال جدید با کمک همکاران بتوانیم به مصداق «یا محول الحول والاحوال»، حال خوبی برای خانواده زندانیان ایجاد نموده و گام مثبتی در عرصه کمک به آن‌ها برداریم.

 

حاج محمدی با اشاره به افتتاح اندرزگاه نسوان زندان مرکزی خرم آباد گفت: دیدن زنان در زندان بسیار دردناک است و هر چند جامعه زنان زندانی ۳ درصد از کل جمعیت کیفری کشور را شامل می‌شود، اما ضرورت کاهش همین آمار نیز به یک دغدغه‌ی سازمانی تبدیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا با حضور بانوان فرهیخته و نخبه، زمینه آزادی بانوان مددجو فراهم شود و برای حذف زمینه‌های زندانی شدن آن‌ها چاره اندیشی کنیم

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه تصریح کرد: در دیدگاه امامین انقلاب زندان درمانگاه است و زندانبان طبیب آن، تا زندانی در مسیر درمان قرار نگیرد و تاثیر نپذیرد آزاد نمیشود. به تعبیر مقام معظم رهبری طبابت زندانبانان از نوع طبابت رسول خدا است که شخصا به سراغ بیمار می‌رفتند.

وی با تمجید از مقام شهید کشوری و رسول زاده که در زندان خرم آباد خونشان به زمین ریخت و به مقام شهادت نائل شدند، افزود: برخی از زندانیان از بد حادثه به زندان آمده اند و ما امیدواریم که بتوانیم گامی مثبت در کمک به این مددجویان برداریم.

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان خاطر نشان کرد:خداوند را شاکریم که امروز با کمک خیرین و ستاد دیه و نگاه دلسوزانه همکاران قضایی زمینه آزادی ۱۳۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی و آن‌ها که در فرایند اصلاح و تربیت تاثیر پذیرفتند فراهم شده و امیدواریم مددجویانی که امروز آزاد می‌شوند، هرگز این داروی دردناک و تلخ (زندانی شدن) را مجددا تجربه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز