خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راهور ناجا:

مسافران نوروزی امروز از تهران و البرز خارج شوند/ اعمال جریمه ۵۰۰ هزارتومانی برای خودروهای غیربومی از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۵۳۰

جانشین پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه از امروز مرزهای ورود و خروج به تهران و البرز کنترل می‌شود، گفت:‌ ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی به تهران و کرج ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: براساس ابلاغیه وزارت بهداشت شهر تهران و کرج در بین شهرهای نارنجی قرار گرفتند و باید محدودیت تردد را در این شهرها اعمال کنیم. 

او ادامه داد: از آنجایی که تهران، کرج و شهرهای اقماری اطراف شرایط خاص و ویژه‌ای دارند، همیشه در محدودیت‌های سابق نیز به صورت یکپارچه دیده شده‌اند و به همین دلیل از امروز مرزهای ورود و خروج به استان تهران و البرز کنترل می‌شود. 

سردار حسینی افزود: ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی به تهران و کرج ممنوع است و بی‌توجهی نسبت به این محدودیت‌ها شامل جریمه ۵۰۰ هزارتومانی خواهد بود. 

او درباره مسافران حاضر در تهران و گذشت مهلت ۷۲ ساعته خروج از این شهرها گفت: از کسانی که مسافرت به تهران و البرز داشتند، می‌خواهیم امروز از این استان‌ها خارج شوند و از امروز کنترل‌ها انجام می‌شود. اما اعمال قانون و جریمه از فردا آغاز می‌شود چرا که ۷۲ ساعت نیز سپری شده است. 

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: نسبت به سال گذشته شاهد افزایش قابل توجه تردد بوده‌ایم و متعاقب آن تصادفات نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. 

او افزود: مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی ۳۷ درصد رشد داشته است و نسبت به پرهیز از سفرهای غیرضروری و دقت و توجه لازم در زمان رانندگی کار اساس باید داشته باشیم تا از شیوع بیماری و وقوع تصادفات جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز