خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده ناجا:

تامین امور معیشتی کارکنان ناجا در اولویت قرار دارد/ اعزام ۳۳ هزار خانواده انتظامی به مشهد در طول ۳ سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۵۸

معاون هماهنگ کننده ناجا، تامین امور معیشتی کارکنان را اولویت برنامه های سال جاری این سازمان عنوان و گفت: بازتاب ماموریت های انتظامی در فضای مجازی، نشان از صحت عمل ماموران پلیس در اجرای 20 تا 30 هزار ماموریت روزانه در سطح کشور دارد.

به گزار ایلنا، سردار "محمد علی نوری نژاد" در نشست تخصصی قرارگاه نظارت و بازرسی "یاسر" فرماندهی انتظامی استان سمنان با تبریک آغاز سال نو و تقارن قرن جدید با اعیاد خجسته شعبانیه به خصوص میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله مشکلات مردم و کشور عزیزمان در این سال به برکت امام زمان(عج) برطرف شود.

وی افزود: بازدید مسئولان و فرماندهان ارشد انتظامی از استان ها با هدف برنامه ریزی های کلان در سطح ناجا صورت می گیرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: کار پلیس تعطیل بردار نیست و در تمام شرایط باید ماموریت های انتظامی انجام شود که این موضوع بر حساسیت کار پلیس می افزاید.

این مقام ارشد انتظامی به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور اشاره کرد و گفت: نرخ فوتی های ناجا در کرونا با توجه به ارتباط مستمر ماموران انتظامی با اقشار مختلف مردم، بسیار پایین است.

سردار نوری نژاد با تاکید بر اینکه دشمنان زبون و خوار ما با تمام وجود به میدان آمده اند، عنوان کرد: اگر بتوانیم با مدیریت صحیح و جهادی نقاط ضعف ها و آسیب ها را رفع کنیم، آنها هیچ نقطه قوتی در برابر ما ندارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا در همین راستا، استفاده بهینه از سامانه های هوشمند موجود در نیروی انتظامی را ضروری دانست.

سردار نوری نژاد در ادامه با بیان اینکه امروزه فضای مجازی هم فرصت به شمار می آید و هم تهدید، افزود: بازتاب ماموریت های انتظامی در فضای مجازی نشان از صحت عمل ماموران ناجا از 20 تا 30 هزار ماموریت روزانه در سطح کشور دارد.

به گفته این مقام ارشد ناجا، با قابلیت های بسیار بالا و مطلوب نیروی انتظامی، امروز هیچ تصمیم کلانی بدون حضور فرماندهان و مسئولان ناجا گرفته نمی شود و این مسئله نشان می دهد که ما در اجرای ماموریت ها و برنامه هایمان در تامین امنیت موفق عمل کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده ناجا، تامین امور معیشتی کارکنان را در اولویت برنامه های کلان نیروی انتظامی عنوان کرد و از اعزام 33 هزار خانواده انتظامی به مشهد الرضا (ع) در طول سال های 97 تا 99  خبر داد.

وی گفت: البته سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی، روند این اعزام ها کاهش یافت.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه مشکلات ناجا در سال 99 نسبت به سال 98 کمتر بود، تصریح کرد: براساس پیش بینی ها، سال خوب و امیدوار کننده ای را پیش روی داریم.

گفتنی است، در ابتدای این نشست نیز سردار "عبدالله حسنی" فرمانده انتظامی استان سمنان گزارش مفصل و شرح کاملی از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت این استان ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز