خبرگزاری کار ایران

هوای پایتخت قابل قبول است/ پیش‌بینی کیفیت هوا در دو روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۴۲

میانگین غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت هم اکنون بر روی عدد ۶۷ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، میانگین غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت هم اکنون بر روی عدد ۶۷ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است. در ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص بر روی عدد ۶۱ قرار داشت و هوا قابل قبول گزارش شد. 

تهران از ابتدای سال جاری ۲ روز هوای پاک، ۵ روز هوای قابل قبول و ۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است. 

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز سه‌شنبه (۱۰ فروردین ۱۴۰۰) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از کاهش حجم ترافیک است. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد. شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و باوجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت برقراری وضعیت قابل‌قبول را به دنبال خواهد داشت. 

صبح روز چهارشنبه (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد و در شامگاه چهارشنبه نیز با رشد ناپایداری جوی و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز