خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی هشدار داد؛

رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۸۳

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از رگبار باران در برخی مناطق و افزایش ارتفاع امواج در جنوب کشور خبر داده است.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی در اطلاعیه با صدور هشدار زرد رنگ اعلام کرد: از روز چهارشنبه (۱۱ فروردین) تا روز پنجشنبه (۱۲ فروردین) رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور دور از انتظار نیست.

بر این اساس طی روز چهارشنبه (۱۱ فروردین) در استان‌های لرستان، نیمه شمالی ایلام، نیمه شمالی زنجان، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، شمال و غرب کردستان، دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، قزوین، همدان و ارتفاعات شمال خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

رگبار باران همراه با وزش باد شدید طی روز پنجشنبه (۱۲ فروردین) در استان‌های زنجان، لرستان، دامنه و ارتفاعات استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، کردستان، قزوین، البرز، سمنان و تهران ادامه دارد. 

همچنین این سازمان هواشناسی در خصوص احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و لغزندگی جاده‌ها هشدار داده و توصیه کرده است از این‌رو از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها به‌ویژه رودخانه‌های فصلی خودداری و در صعود به ارتفاعات احتیاط شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز