خبرگزاری کار ایران

تصویب بودجه ۳۱۲ میلیارد تومانی هلال احمر برای تامین داروی نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۳۴

​رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: با پیگیری‌های شبانه روزی و حمایت همتی رئیس جمعیت هلال احمر و مساعدت رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان به ردیف اعتباری مربوط به سازمان داوطلبان برای کمک به بیماران اضافه شد.

به گزارش ایلنا، محمد نصیری با اشاره به افزایش بودجه ردیف اعتباری مربوط به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۰، گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده، ردیف اعتباری مربوط به سازمان داوطلبان برای کمک به بیماران که امسال پس از اینکه در سنوات گذشته مجلس در اصلاحیه بودجه ردیف ۱۳۱۰۰۷را به جمعیت اختصاص می‌داد در بودجه پیشنهادی دولت با رقم ۱۲میلیارد تومان برای کمیسیون تلفیق ارسال شد. 

وی افزود: با پیگیری‌های شبانه روزی معاون حمایتی سازمان داوطلبان، حمایت دکترهمتی رئیس جمعیت هلال احمر و مساعدت رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان به این ردیف اضافه شد. 

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بودجه اختصاص داده شده اتفاق بسیار خوب ومبارکی است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری به همه بیماران نیازمند که به مراکز درمانی و داروخانه‌های هلال احمر مراجعه می‌کنند و توان تهیه و تامین داروهای مورد نیاز خود را ندارند، خدمات شایسته ارائه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز