خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هلال احمر به ایلنا خبر داد:

کنترل بیش از ۶۲ هزار مسافر تا امروز/ ۳۲ نفر قرنطینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۲۹۹

سخنگوی هلال احمر اظهار داشت: تاکنون تعداد ۶۲ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر کنترل شده‌اند که از این تعداد ۳۲ نفر نیز قرنطینه شدند.

محمدحسن قدسیان مقدم، سخنگوی هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین گزارش مراقبت بهداشت شیوع کرونا در مرزهای رسمی کشور از تاریخ ۲۰ اسفند ۹۹ لغایت صبح امروز دوشنبه نهم فروردین سال ۱۴۰۰ بیان کرد: تاکنون تعداد ۶۲ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر کنترل شده‌اند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۴۸ نفر تست فوری داده و تعداد ۵۴۴۸ نفر تست pcr دادند و ۳۲ نفر نیز قرنطینه شده‌اند. به طور کلی ۳۷۸ نیروی عملیاتی در این طرح در ۱۶ استان کشور فعالیت داشته اند. این طرح شامل ۷ مرز هوایی، یک مرز دریایی و ۱۶ مرز زمینی می شود. 

سخنگوی هلال احمر در خصوص خدمات امداد و نجات در سطح کشور بیان کرد: تعداد کل پایگاه‌ها و مراکز امدادی در سراسر کشور ۱۲۰۵ پایگاه است. تاکنون ۱۲۵۹ عملیات انجام شده که طی آن ۵۵۰۵ نفر آسیب دیده بودند که ۱۴۹۹ نفر مورد امدادرسانی قرار گرفتند از این آمار ۷۳۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و نجات فنی برای ۲۳۹ نفر انجام شد. 

او افزود: ما در سطح کشور ۶۵۱ پایگاه موقت نوروزی، ۴۶۵ شعب و مراکز استانی، ۲۲ مرکز امداد هوایی و ۳۳ مرکز موقت مرزی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز