خبرگزاری کار ایران

کیفیت قابل قبول برای هوای پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۲۴۲

​شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که کیفیت هوای پایتخت هم اکنون با شاخص میانگین ۵۶، در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایلنا، طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران؛ صبح روز دوشنبه (۹ فروردین ۱۴۰۰) با توجه به کاهش تردد خودروها و وزش باد مؤثر در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول و پاک قرار خواهد گرفت. 

همچنین صبح روز سه‌شنبه (۱۰ فروردین ۱۴۰۰) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته است. 

با کاهش تدریجی تندی باد در طول روز، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه و تردد خودروها برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود. 

شرایط ناپایدار جوی در طول روز و وزش باد پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد. این شرایط جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و سبب پراکندگی آلاینده‌ها شده که برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت. 

طبق اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین ۵۰ در شرایط پاک قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۵۶ قابل قبول است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز