خبرگزاری کار ایران

یک میلیون و ۶۹۴ هزار و ۱۸ مراجعه اورژانسی در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۸۶

سخنگوی اورژانس کشور شرحی از خدمات طرح سلامت نوروز تا ۷ فروردین ماه ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «مجتبی خالدی» سخنگوی اورژانس کشور، در مورد گزارش خدمات ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین بیان کرد: کل مراجعات ما یک میلیون و ۶۹۴ هزار و ۱۸ نفر بوده که از این تعداد یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۳۲۰ سرپایی، ۳۵۹ هزار و ۶۹۸ بستری، ۲۳ هزار و ۹۱۱ مراقبت ویژه، ۳۷ هزار و ۵۹۰ عمل جراحی اورژانسی، ۷۳ هزار و ۹۹۶ عمل الکتیو، ۱۸۳ هزار و ۴۱۷ بیمار تنفسی، ۱۰۵ هزار و ۵۲۵ ترومایی، ۵۸ هزار و ۱۲۳ قلبی، ۶۱ هزار و ۸۱۸ گوارشی و ۵ هزار و ۵۱۵ سکته مغزی داشتیم.

وی ادامه داد: کل غربالگری‌های انجام شده ۳۳۸ هزار و ۸۰۳ نفر بود که ۱۰۸ هزار و ۴۷۵ تست کرونا، ۴۰۹ تست مالاریا و ۳۷۴ تست التور انجام شد و همچنین ۹۵۷ هزار و ۹۳ تست pcr و ۲۶۶ هزار و ۸۴۸ تست رپید انجام شد.

خالدی در مورد خدمات مرکز سلامت محیط و کار گفت: کل بازرسی‌ها ۳۶۷ هزار و ۱۴۰ مورد بوده که ۲ هزار و ۳۳۲ مرکز پلمپ شده و ۳۵۸ هزار و ۳۷ مواد غذایی معدوم شده و ۱۱ هزار و ۹۴۵ مرکز به مراجع قضایی معرفی شده است.

خالدی افزود: کل ماموریت‌ها ۱۵۲ هزار و ۲۷۲ مورد بود که ۲۳ هزار و ۹۸۲ ترافیکی و ۱۲۸ هزار و ۳۴۴ غیرترافیکی بوده است که در ماموریت های ترافیکی ۵ هزار و ۷۵۷ درمان در محل و ۱۹ هزار و ۹۳۶ انتقال به مراکز داشتیم و در ماموریت های غیرترافیکی هم ۵۲ هزار و ۹۷۷ درمان در محل و ۵۰ هزار و ۵ انتقالی داشتیم.

وی در مورد خدمات ایستگاه‌های سلامت گفت: کل مراجعه‌ها ۶ هزار و ۵۳۴ مورد بوده که ۶۱۹ مورد ترافیکی و ۵ هزار و ۹۱۵ مورد غیر ترافیکی بود که ۳ هزار و ۷۵۵ آقا و ۲ هزار و ۳۴۵ خانم را شامل می شد، در کل ۹ درصد ماموریت‌ها ترافیکی و ۹۱ درصد غیرترافیکی بود.

وی در مورد خدمات اورژانس هوایی بیان کرد: کل ماموریت‌ها ۹۰ مورد بود که ۷۵ مورد ترافیکی و ۶۱ مورد غیر ترافیکی را شامل می‌شود و در طرح ۷۲۴ کل ماموریت‌ها ۳۶۳ مورد بود که ۲۱۸ آقا و ۱۴۵ خانم را شامل می شد، همچنین طرح ۲۴۷، کل ماموریت‌ها ۲۸۶ مورد بود که ۱۹۴ آقا و ۹۲ خانم را شامل می‌شد، احیای قلب موفق هم در کل ۴۲۱ ماموریت بود که ۲۸۸ آقا و ۱۳۳ خانم را شامل می‌شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز