خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

مسافران نوروزی هرچه سریعتر به شهرهای خود بازگردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۱۰

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در سطح کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا از مردم عزیز و مسافران محترم تقاضا دارم که هرچه سریعتر و بدون فوت وقت به شهرهای خود بازگردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "قاسم رضایی" در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی استان خوزستان با تاکید بر مدیریت سفر توسط کسانی که به شهرهای مختلف مسافرت کرده اند گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در سطح کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا از مردم عزیز و مسافران محترم تقاضا دارم  که هرچه سریعتر و بدون فوت وقت به شهرهای خود بازگردند.

وی عنوان داشت: با توجه به مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و اضافه شدن برخی از شهرها به مناطق قرمز و نارنجی و طبق تصمیمات گرفته شده کلیه مسافران از زمان اعلام فرصت دارندظرف ۷۲ ساعت شهرهای مورد نظر را ترک کنند در غیر این صورت پلیس طبق قانون اقدام خواهد نمود.

جانشین فرمانده ناجا  با اشاره به شعار نوروزی پلیس( امنیت و آرامش، نشاط بهاری) عنوان داشت: آنچه مسلم است امنیت و سلامت مردم برای پلیس بسیار حائز اهمیت است لذا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم تقاضا دارم مانند سال گذشته با همکاری با حوزه بهداشت و درمان و خادمان خود در نیروی انتظامی باعث شوند چرخه این ویروس قطع شود.

 سردار رضایی در خاتمه با قدردانی از زحمات کادر درمان و با اشاره به این مطلب که طرح های نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات به قوت خود باقی خواهد ماند، عنوان داشت :با تلاش همه مسئولان به زودی طرح واکسیناسیون عمومی آغاز خواهد شد لذا این به آن معنی نیست که ما به پروتکل های اعلامی بی توجهی کنیم لذا از تمامی مردم تقاضا دارم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز