خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

وضعیت عادی در همه جاده‌های کشور/ بار سنگین ترافیک در محدوده تونل کندوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۷۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: توصیه می‌شود اگر مردم قصد سفر ضروری در مسیرهای شمالی کشور را دارند از جاده‌هایی که ظرفیت بالایی دارند مانند هراز،‌ فیروزکوه،‌ آزاد راه قزوین و رشت استفاده کنند.

"سرهنگ احمد شیرانی" رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور بیان کرد: طبق آخرین بررسی که در لحظاتی پیش انجام داده‌ایم، خوشبختانه همه جاده‌های کشور وضعیت عادی دارند اما فقط در جاده چالوس محدوده تونل کندوان یک سنگینی بار ترافیکی داریم. این سنگینی بار در محدوده تونل کندوان به علت هم زمان شدن سفر برخی از رانندگان باهم بوده و از طرفی این جاده ظرفیت پایینی دارد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود اگر مردم قصد سفر ضروری در مسیرهای شمالی کشور را دارند از جاده‌هایی که ظرفیت بالایی دارند مانند هراز، فیروزکوه، آزاد راه قزوین و رشت استفاده کنند.

شیرانی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به وزش باد شدید جاده‌ای مسدود نشده است؟ گفت: خیر، در حال حاضر وزش باد شدید مشکلی ایجاد نکرده است. در هر حال ما در جاده‌های کویری و مرکزی مانند نایین، اردکان و یزد مانند روزهای قبل آمادگی داریم به محض اختلال در میدان دید و وزش باد شدید، آن قسمت را به صورت لحظه‌ای و موقت برای افزایش ایمنی تردد مسدود کنیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها با توجه به بازگشت برخی از مسافران گفت: اکثر بازگشت‌ها در روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته ثبت شده و برای امروز نیز تا به الان مشکلی نداشته‌ایم.

شیرانی در ارتباط با بستن کمربند ایمنی تاکید کرد: بستن کمربند ایمنی یکی از اولویت‌های نظارتی ما در جاده‌ها است که همه خودروهای عمومی، شخصی، مسافر بری و به خصوص اتوبوس‌ها باید آن را رعایت کنند. ضرورت دارد که در اتوبوس‌ها علاوه بر راننده همه سرنشینان بستن کمربند ایمنی را قبل از حرکت انجام دهند ضمن اینکه در حین جاده نیز بستن کمربند مرتبا پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز