خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

فوت ۸۵ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گدشته/تغییر رنگ بندی شهرها و هشدار موج چهارم کرونا در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۸۵

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۸۵ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گدشته و تغییر رنگ بندی شهرها و هشدار موج چهارم کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۵ نفر از آنها بستری شدند و  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۹۲۳ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۳۰۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۸۵ هزار و  ۱۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و  سه هزار و ۹۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و  تا کنون ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۳ شهرستان قرمز و ۴۴ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است و  همچنین ۲۸۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز