خبرگزاری کار ایران

سرهنگ موسوی‌پور:

حرکات نمایشی، لایی‌کشی و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۶۶۹

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یکی از مخاطرات ایام عید مسیرهای اشتباه در بزرگراه است که بیشتر توسط مسافران نوروزی اتفاق می‌افتد که با خروجی‌های تهران آشنایی ندارند.

«سرهنگ ابوالفضل موسوی پور » جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به کاهش وضعیت ترافیکی امروز، نسبت به روز قبل، بیان کرد: بار ترافیکی شهر تهران امروز در هفتم فروردین ماه وضعیت مناسبی دارد، روز گذشته حجم بار ترافیکی به مراکز تفریحی و تفرجگاهی را داشتیم که خیلی مشکل خاصی ایجاد نکرد.

وی ادامه داد: اما آنچه که مهم است و به آن تاکید داریم، بحث سرعت در معابر و بزرگراه‌ها است. تخلف در سرعت خط قرمزهای پلیس محسوب می‌شود و به صورت محسوس و نامحسوس ۲۴ ساعت بزرگراه‌ها را کنترل می‌کنیم.

موسوی پور افزود: در طول روز ۵۰ تیم برای این موضوع مستقر کردیم و این تیم‌ها هر روز جاهایشان تغییر می‌کند به نقاط دیگری مستقر می‌شوند.

وی گفت: حرکات نمایشی و مخاطره آمیز یکی دیگر از خط قرمزهای ما هستند و به شدت با آنها برخورد می‌کنیم و این خودروهایی که چنین کارهایی می‌کنند حتماً متوقف می‌شوند و بعد از آن به پارکینگ منتقل خواهد شد.

موسوی پور ادامه داد: یکی از مخاطرات دیگری که در تعطیلات بیشتر نگران آن هستیم، حرکت‌ در مسیرهای اشتباه در بزرگراه‌ها است، که بیشتر به مسافران نوروزی مربوط است که با بزرگراه و خروجی‌های تهران خیلی آشنایی ندارند و به موقع هم تصمیم نمی‌گیرند که همین‌ها حادثه ساز خواهد شد.

وی افزود: از مردم می‌خواهم هنگام رانندگی آرامش خود را حفظ کنند، مسیرها را به موقع انتخاب کنند و گردش‌های درستی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز