خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۷ هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۵۷۳

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری ۲ توزیع کننده انواع دارو و قرص‌های غیر مجاز خبر داد و گفت: در این رابطه ۷ هزار و ۵۰۰ عدد قرص و دارو کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «نادر مرادی» بیان داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فروش قرص و داروهای غیر مجاز توسط متصدیان واحد‌های صنفی در مرکز و جنوب تهران تیمی‌هایی از مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران، در راستای اجرای طرح‌های نوروزی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند. 

وی عنوان کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و متصدیان دو واحد صنفی در حوالی میدان سپاه و محله نازی آباد، در حال فروش قرص‌های غیر مجاز به مشتریان می‌باشند. 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان اخذ و ماموران این پلیس در دو عملیات مستقل هر دو متصدی واحد‌های صنفی را دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بررسی‌های بیشتر ۷ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص و داروی غیر مجاز کشف و هر دو واحد صنفی با دستور قضائی پلمب شد. 

وی در پایان با اشاره به اینکه متصدیان این واحدهای صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: داروهای غیر مجاز، در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شود و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران ناپذیری بر سلامت افراد داشته باشد. 

این مقام پلیسی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا با شماره گیری مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز