خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بازگشت ضرب الاجل مسافران مشکل ترافیکی ایجاد نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۳۱۲

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا توضیحاتی درباره بازگشت مسافران از شهرهایی که اخیرا در وضعیت قرمز و نارنجی قرار گرفته اند، ارائه کرد.

«سردار سید تیمور حسینی» جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور بیان کرد: وضعیت امسال نسبت به سال گذشته کاملا متفاوت است. سال گذشته یک سال استثنایی و ویژه بود. به دلیل کاهش ترددها در سال ۹۹ آمار تصادفات نیز بسیار پایین بود. در حال حاضر خوشبختانه ما شاهد کاهش تصادفات نسبت به سال قبل از کرونا یعنی سال ۹۸ هستیم وامیدواریم این رویه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه پیدا کند. 

سردار حسینی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام ستاد مبنی بر بازگشت مسافران آیا با مشکلات ترافیکی مواجه شده ایم، تصریح کرد: به دلیل اینکه شهرهای که اخیرا در وضعیت قرمز و نارنجی قرار گرفتند مانند خاتم، گچساران، زرین دشت، ماکو، نقده، بوکان، مبارکه، لنجان و…، عمدتا شهرهایی هستند که مسافرپذیر نبودند از همین رو بازگشت مسافران به صورت ضرب الاجل مشکل ترافیکی ایجاد نکرده است. 

وی گفت: در روز چهارم فروردین در جاده هراز و چالوس کمی مشکل داشتیم که آن هم به خاطر حجم بار ترافیکی نبود بلکه وقوع طوفان و تندباد شدیدی رخ داد که در هراز و چالوس موجب سقوط سنگ و ریزش کوه شد. از این رو ما ناگزیر هر دو محور را مسدود اعلام کردیم تا مشکل حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز