خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برنامه‌های پلیس تهران بزرگ در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۲۳۸

رییس پلیس تهران بزرگ اولویت‌ها و مهمترین برنامه‌های پلیس تهران را در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

«سردار حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های پلیس تهران بزرگ در سال ۱۴۰۰ گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز همین روند و طرح‌هایی که در سال ۱۳۹۹ اجرا کردیم را با رفع معایب و نواقص و تقویت نقاط قوت با جدیت دنبال می‌کنیم. 

وی با اشاره به خدماتی که پلیس به مردم ارائه می‌دهد، ادامه داد: یکی از وظایف پلیس ارائه خدمات به مردم است و قطعا در سال ۱۴۰۰ این خدمات جامع تر، کامل‌تر و بهتر ارائه می‌شود. 

رییس پلیس تهران بزرگ درباره برخورد با مجرمان در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: بخش دیگری از فعالیت‌های پلیس برخورد با مجرمان، متخلفان و افرادی است که در ابعاد مختلف می‌خواهند امنیت جامعه را مختل کنند. ما در این بخش هم با جدیت و با حالت آفندی و حساسیت کار خود را دنبال خواهیم کرد. 

سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ مانند پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و… در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف در پلیس‌های تخصصی برای سال ۱۴۰۰ آماده شده است. این طرح‌ها بعد از رفع معایب و نواقص و تصویب فرماندهی در سال ۱۴۰۰ به مرحله اجرا در خواهد آمد. 

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: ما برای امنیت و آرامش مردم و همچنین برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز