خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی در نشست صمیمی با گروه‌های جهادی استان یزد:

​جست وجوی انسان‌های گرفتار و کمک به آن‌ها از ویژگی‌های گروه‌های جهادی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۹۲۷

رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به استان یزد با نمایندگان گروه‌های جهادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در دیدار با گروه‌های جهادی استان یزد، ضمن اعلام شروع به کار قرارگاه شهید لاجوردی در این استان، گفت: یکی از شاخص‌های گروه‌های جهادی جست وجوی افراد گرفتار و یاری رساندن به آن‌ها است. 

وی با اشاره به سخنان شهید همت مبنی بر اینکه ما در قبال تمام کسانی که راه کج می‌روند مسئولیم، تصریح کرد: کلام نورانی آن سردار دلها، هرگونه تردید در شتافتن برای کمک به زندانیان را برطرف می‌کند. 

حاج محمدی افزود: فردی که در حین اجرای مجازات و تحمل سختی و تعذر ناشی از آن، ائمه اطهار را صدا می‌زند و به سیدالشهدا متوسل می‌شود، اگر ما حواسمان به او بود، اگر ما طبق فرمایش شهید همت خود را مسئول دانسته و او را راهنمایی می‌کردیم، چه بسا دچار این لغزش و رنج زندان نمی‌شد. 

عضو شورای عالی قضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: نقش زندان در جمهوری اسلامی، نقش اصلاحی و مقدمه‌سازی برای یک اتفاق خوب در زندگی مددجو است. 

وی همچنین با توصیه موکد به گروه‌های جهادی برای دستگیری از خانواده‌های زندانیان خاطرنشان کرد: رسیدگی و مواظبت از خانواده زندانی، از شروط اصلی اصلاح‌پذیری مددجو است. 

حاج محمدی ضمن تشکر از حضور جهادگران عرصه پزشکی در زندان گفت: خدا می‌داند حضور عزیزان جهادی پزشک، به مصداق حول حالنا الی احسن الحال در این ایام، چقدر حال زندانیان را خوب کرده و آن‌ها و خانواده‌هایشان را خوشحال کرده است. 

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید لاجوردی راه اندازی می‌شود برای اینکه هر فردی بخواهد در ماموریت اصلاح و تربیت زندانی و دستگیری از انسان‌های زمین خورده شریک شود، با مراجعه به این قرارگاه در ذیل آن فعالیت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز