خبرگزاری کار ایران

مدیریت جرم، ترافیک و تامین نظم و امنیت، ماموریت مهم قرارگاه نوروزی پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۹۲۵

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در «ساری»، گفت: مدیریت جرم، مدیریت ترافیک، تامین نظم و امنیت و اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا از ماموریت‌های مهم قرارگاه نوروزی پلیس در ایام تعطیلات است.

به گزارش ایلنا، سردار «مهدی معصوم بیگی» صبح امروز با حضور در قرارگاه امام رضا (ع) و نوروزی پلیس مازندران در جمع فرماندهان، مسئولان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن کنفرانس ستاد انتظامی استان برگزار شد، شرکت کرد. 

وی ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با اعیاد شعبانیه، سال ۱۴۰۰ و ورود به قرن ۱۵ شمسی را سالی مهم و حساس برشمرد و ابراز امیدواری کرد: ان شالله در این سال شاهد ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشیم. 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت‌ها و زحمات کارکنان انتظامی استان مازندران در حوزه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و طرح نوروزی پلیس، این استان را از استان‌های موفق، همدل و منسجم برشمرد و افزود: استان مازندران در همه ابعاد مدیریتی دارای کارنامه قابل قبولی است. 

سردار معصوم بیگی در ادامه با اشاره به فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری، ویژه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که از سال ۱۳۹۴ احصاء شده، افزود: امروز این فرامین به عنوان یک سند بالا دستی و فرمان از آن بهره برداری می‌شود. 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید براینکه برابر این سند و فرمان، حساسیت کار در حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها چندین برابر و بسیار بالاست، اظهار کرد: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری وقتی عملکرد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به نیروهای مسلح و پیرو آن به نظام تعمیم داده می‌شود به این معناست که آبروی نظام در گرو عملکرد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها است. 

سردار معصوم بیگی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به راه اندازی قرارگاه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه ها، راه اندازی این قرارگاه را مهم ارزیابی کرد و افزود: هدف، تحول در سریع‌ترین زمان و مدیریت یکپارچه با تشکیل کمیته‌های ۱۰گانه از معاونان تخصصی ناجا است. 

وی از ابلاغ حکم فرماندهی قرارگاه تحول کوپ در سطح استان مازندران به فرمانده انتظامی استان خبر داد و افزود: این حکم به امضاء فرمانده محترم ناجا و به فرماندهان انتظامی استان‌ها ابلاغ شد و در تعاقب حکم فرماندهی قرارگاه در شهرستان‌ها نیز از سوی فرمانده انتظامی استان ابلاغ خواهد شد. 

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: تقویت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و موفقیت آنان در ماموریت‌های محوله یعنی موفقیت نیروی انتظامی و بالعکس تضعیف آن یعنی ضعیف شدن کل مجموعه ناجا است. 

سردار معصوم بیگی با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در سطح کشور از جمله اهداف راه اندازی این قرارگاه را مدیریت جرم، مدیریت ترافیک وتامین نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز به ویژه اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در کشور برشمرد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه در اجرای ماموریت‌های نوروزی پلیس، هر یک از دستگاه‌ها و همچنین مردم و مسئولان باید سهم و نقش خود را ایفا کنند، افزود: بی‌شک تعامل و همکاری مردم و مسئولان در برقراری نظم و امنیت مهم و اثر گذار است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز