خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی هشدار داد:

کاهش دما در کشور و وزش باد شدید در ۱۸ استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۹۲۰

​سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری نارنجی از کاهش محسوس دما در ۲۳ استان کشور و وزش باد شدید در ۱۸ استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی آمده است که از بعدازظهر امروز سه شنبه (۳ فروردین) تا عصر روز شنبه (۷ فروردین) وزش باد شدید با سرعت متوسط ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر برساعت و وزش باد خیلی شدید با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت به صورت لحظه‌ای و محلی در برخی نقاط کشور دور از انتظار نیست.

بر این اساس این شرایط طی امروز (۳ فروردین) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کرمانشاه و ایلام و طی فردا (۴ فروردین) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، قزوین، سمنان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید طی روز پنجشنبه (۵ فروردین) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قزوین، تهران، سمنان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس و شمال کرمان ادامه دارد.

براساس این گزارش، این شرایط طی روز جمعه (۶ فروردین) در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، غرب خراسان رضوی، قم و مرکزی و طی روز شنبه (۷ فروردین) در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و قم پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز