خبرگزاری کار ایران

مرزبانی در خط مقدم مقابله با اشرار، معاندان و اخلالگران نظام اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۸۷۷

فرمانده مرزبانی ناجا گفت : مرزبانی در خط مقدم مقابله با اشرار، معاندان و اخلالگران نظام اقتصادی کشور قرار دارند.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در بازدید از منطقه مرزی اینچه برون استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نیروی انتظامی و مرزبانی در خط مقدم مقابله با اشرار، معاندان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور قرار دادند و در این راستا مرزبانان سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار متجاوز مرزی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب  افزود: پشتیبانی از تولید داخلی و از بین بردن موانع در اولویت مرزبانی قرار دارد و به محض شنیدن سخنان فرمانده کل قوا در ابتدای سال جاری فرماندهان و کارشناسان در مرزبانی، اقدامات مناسب برای تحقق شعار سال را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار گودرزی تصریح کرد: همه پاسگاه‌های مرزی کشور به طور کامل توسط همرزمانم در مرزهای ایران اسلامی رصد می‌شود و این پایش تصویری باعث شده همکارانم امنیت پایدارتری نسبت به گذشته برای کشور به ارمغان بیاورند که به طور قطع پشتیبانی مردم و مرزنشینان مزید بر علت شده است.

وی امنیت مطلوب مرزهای کشومان را حاصل رشادت های مرزبانان در سرحدات کشورمان دانست و بیان داشت: حوزه توان عملیاتی مرزهای کشور افزایش پیدا کرده و در گلستان تعداد زیادی خودرو و امکانات در اختیار مرزبانی قرار گرفته و هوشمندسازی مرزها در این استان جلوتر از استان‌های دیگر است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی دستگیری قاچاقچیان موادمخدر، گفت: مرزبانان در مبارزه با تروریست‌های اقتصادی و قاچاق کالا در سال گذشته موفق به جلوگیری از ورود ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال (۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان) کالای قاچاق در حوزه مرزبانی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز