خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۸۴ میلیاردی انواع کالای قاچاق و احتکاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۸۶۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۵۸۴ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق، احتکار و زمین خواری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «محمدرضا مقیمی» از کشف بیش از ۵۸۴ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق، احتکار و زمین خواری در یک روز توسط پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. 

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح تشدید مبارزه با جرایم اقتصادی، قاچاق و احتکار با انجام اقدامات اطلاعاتی به صورت نامحسوس در اولین روز سال جدید موفق به کشف اقلام قابل ملاحظه‌ای در سطح کشور شدند. 

وی افزود: مأموران در بازرسی از انبارها و مراکز خارج از توزیع اقلام قاچاق شامل: لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، ارزاق عمومی، نهاده‌های دامی، سوخت، ارز و طلا، احشام و… موفق به کشف بیش از ۲۴۹ میلیارد ریال کالای قاچاق شدند. 

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: همکاران من در پلیس امنیت اقتصادی در اولین روز سال جدید در حوزه احتکار کالا بیش از ۴۴ میلیارد ریال و در حوزه زمین خواری بیش از ۲۴۱ میلیارد ریال، در حوزه پولشویی بیش از ۷۹ میلیارد ریال، در حوزه ارتشاء بیش از ۱۲ میلیارد ریال و در حوزه اخلال در نظام اقتصادی بیش از ۱ و نیم میلیارد ریال کشف کردند. 

سردار مقیمی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳۸۶ نفر متهم دستگیر، ۱۶۳ دستگاه خودرو توقیف و در مجموع ۳۸۹ مورد پرونده تشکیل شده است اعلام داشت: برابر نظر کارشناسان مجموع ارزش ریالی کشفیات را بیش از ۵۸۴ میلیارد ریال برآورد کردند که پرونده‌های متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن اعلام آمادگی صدرصدی پلیس امنیت اقتصادی ناجا در مقابله و مبارزه جدی و بی‌امان این پلیس با انواع جرایم اقتصادی از هموطنان خواست در صورت آگاهی و مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی از سوی افراد سود جو و متخلف را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز