خبرگزاری کار ایران

لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات حرفه‌ای و مقتدرانه کارآگاهان به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۳۹

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، پلیس آگاهی ناجا را پناهگاه مردم و ملجا دل های خائف دانست و بر اطلاع رسانی به موقع اقدامات حرفه ای و مقتدرانه کارآگاهان به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در جلسه قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی ناجا با تبریک بهار طبیعت و تقارن آن با میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)، تلاش های شبانه روزی و حرفه ای کارآگاهان پلیس آگاهی سراسر کشور در تامین نظم و امنیت هموطنان را مورد تقدیر قرار داده و پلیس آگاهی ناجا را در طراز انقلاب اسلامی دانست.

وی مقطع کنونی را بهترین دوران فعالیت پلیس آگاهی در طول سالیان گذشته قلمداد کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا همواره پناهگاه مردم و ملجا دل های خائف بوده و بنده به خاطر ندارم پلیس آگاهی تا این حد مقتدر، مصمم و برنامه محور عمل کرده باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، برخورداری پلیس آگاهی از سرمایه عظیم نیروی انسانی باهوش، حرفه ای و با تجربه را موجب انسجام درونی و مایه مباهات دانست و گفت: کارهای پلیس آگاهی به هیچ وجه شعاری نبوده و نگاهی به اقدامات این پلیس در هدایت و کشف پرونده های مهمی همچون سرقت مسلحانه تبریز، هلاکت عامل قتل های خانوادگی بوشهر، تجزیه و تحلیل پرونده های پیچیده و ارائه راه کارهای دقیق علمی، اطلاعاتی و عملیاتی به رده های زیر مجموعه، استفاده از تجهیزات نوین و بومی شده داخلی در کشف جرایم و ارائه خدمات شبانه روزی به مردم را می توان از عوامل موفقیت این پلیس معرفی کرد.

سردار شرفی در ادامه با اشاره به پایگاه مردمی پلیس آگاهی، اظهار داشت: شهروندان اقدامات صورت گرفته توسط کارآگاهان را به دقت دنبال کرده و در همین راستا، لازم است پلیس آگاهی ناجا نیز با استفاده از ابزارهای رسانه ای، نسبت به اطلاع رسانی کشف پرونده های مهم و استرداد اموال مکشوفه به مردم و شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام کند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تهیه سند تحول در پلیس آگاهی ناجا را مورد تقدیر قرار داد و تصریح کرد: متناسب سازی ساختار سازمانی با تغییرات به وجود آمده در جرایم، کشف علمی جرایم، هوشمند سازی پلیس، توجه به اشراف اطلاعاتی، اخلاق حرفه ای در پلیس، عطوفت و مهربانی با مردم، افزایش ظرفیت های کارآگاهی و تمرکز بر ارتقای ظرفیت های علمی و تجربی کارکنان نیز می تواند در ارتقاء دستاوردهای سازمانی موثر باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ایجاد تحول، امیدآفرینی و ارتقای نهضت خدمت رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد برنامه های تنظیم شده توسط پلیس آگاهی ناجا در کاهش فاصله وقوع تا کشف جرایم و استرداد اموال مسروقه به مال باختگان با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز