خبرگزاری کار ایران

با شلیک پلیس ۸۵۴ کیلو مواد افیونی به مقصد نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۲۷

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۸۵۴ کیلو انواع مواد مخدر در عملیات ماموران انتظامی بخش «شهداد» خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «عبدالرضا ناظری» اظهار داشت: ماموران پاسگاه «سیرچ» بخش «شهداد» شهرستان کرمان هنگام پایش محور مواصلاتی «سیرچ-کرمان» به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند. 

وی با اشاره به اینکه راننده این خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد افزود: بلافاصله ماموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو مورد نظر شدند اما راننده آن با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه از محل گریخت. 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو۸۵۴ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۵۲۷ کیلو تریاک، ۲۴۳ کیلو حشیش، ۵۶ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین و ۲۷ کیلو و ۶۰۰ گرم سایر مواد کشف کردند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ناظری با اشاره به ادامه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم فراری یادآور شد: خداوند منان را شاکر و سپاسگذاریم که در ایام آغازین سال جدید و در سایه تلاش مضاعف و هوشیاری ماموران انتظامی موفق شدیم از انتقال این محموله سنگین مواد افیونی به دیگر نقاط کشور جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز