خبرگزاری کار ایران

تاکید رئیس سازمان زندان‌ها بر اجرای فوری و دقیق بخشنامه مرخصی نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۵۶۴

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با دادستان اصفهان بر لزوم اجرای سریع و دقیق بخشنامه مرخصی ایام عید بعنوان بخشی از سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در ادامه سفر نوروزی خود با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان دیدار و بر لزوم اجرای سریع و دقیق بخشنامه مرخصی ایام عید بعنوان بخشی از سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه تاکید کرد.

وی در این دیدار با تشریح شرایط زندان و حاکمیت برنامه‌های اصلاح و تربیت، افزود: ریاست قوه قضاییه بر پیگیری اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی مرتبط با زندان و ارائه گزارش خدمت ایشان موکدا سفارش کرده‌اند و سازمان زندان‌ها صرفا دستورات و سیاست‌های ابلاغی رئیس دستگاه قضا را پیگیری می‌نماید.

حاج محمدی شب گذشته در زمان ورود به اصفهان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت ادای احترام نموده و از روح پرفتوح شهید بزرگوار حاج احمد کاظمی برای توفیق در ادای خدمت به زندانیان و خانواده ایشان استمداد طلبید.

گفتنی است، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته زمان تحویل سال تمام معاونان و مدیران ستادی و مدیران کل استان ها در زندان های سراسر کشور بودند و سال را در کنار زندانیان و مددجویان تحویل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز