خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه در غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۴۰۵

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه در غرب کشور خبر داد.

«صادق ضیائیان» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه اغلب نقاط کشور هوای آفتابی را تجربه می‌کند، بیان کرد: اغلب نقاط کشور هوای آفتابی دارد و در قسمت‌های شمال شرق کشور و سواحل دریای خزر در شمال شرق وضعیت ابرناکی را داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش باران در هیچ یک از مناطق کشور گزارش نشده است و در ساعات اولیه صبح تا الان هم فقط در گرگان بارش باران را داشتیم.

ضیائیان در مورد وضعیت جوی در روزهای آینده گفت: در روزهای آینده یک سامانه بارشی از روز سه شنبه (۳ فروردین) از شمال غرب کشور وارد می‌شود که بارش در آذربایجان غربی، شمال کردستان، آذربایجان شرقی و زنجان را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: انتظار داریم بارش‌ها در آذربایجان غربی به ویژه در نیمه جنوبی و شمال استان کردستان قابل توجه باشد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی ادامه داد: روز چهارشنبه (۴ فروردین) هم باز بارش‌ها در شمال غرب کشور ادامه دارد و باز هم آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، زنجان و تا حدودی ارتفاعات قزوین، رشته کوه البرز و کرج انتظار بارش را داریم. همچنین در روز چهارشنبه در استان آذربایجان غربی و شمال کردستان بارش های پرحجیمی خواهد داشت. 

وی ادامه ادامه داد: بعد از آن انتظار داریم بارش‌های پراکنده ای در سطح کشور داشته باشیم و آنچه نقشه ها نشان می‌دهد سامانه بارشی جدیدی نخواهیم داشت و بارش‌های پراکنده از روز شنبه در سواحل دریای خزر را خواهیم داشت.

ضیائیان در پایان با اشاره به هفته دوم فروردین گفت: همچنین در هفته‌ی دوم بارش قابل توجه‌ای در کشور که به صورت گسترده کشور درگیر کند، نخواهیم داشت بلکه بارش‌های بهاری و پراکنده را شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز