خبرگزاری کار ایران

سردار گودرزی:

مرزبانی نیروی انتظامی به جایگاه مطلوبی رسیده است / اختصاص شناور ۶۰ فوتی به مرزبانی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۸۷

فرمانده مرزبانی ناجا جایگاه و موقعیت مرزبانی را در بین مردم و مسئولان ارشد کشوری را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امروز با تمام سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد، توانستیم مرزبانی را به جایگاه مطلوبی برسانیم، جایگاهی که در نگاه فرماندهان نیروهای مسلح بسیار برجسته است.

به گزارش ایلنا، سردار «احمد علی گودرزی» در سفر به استان مازندران در جمع مرزبانان با تبریک سال ۱۴۰۰ بر پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، هموطنان در اقصی نقاط کشور، خانواده بزرگ مرزبانان و مردم ولایی استان مازندران اظهار داشت: هوشمند سازی مرزهای دریایی در شمال کشور از جمله استان مازندران یکی از اولویت‌های مهم مرزبانی در سال جاری است که با جدیت در دستور کار قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اتکا جوانان برومند ایرانی در ساخت تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی بومی افزود: هوشمندسازی مرزها نیز از اولویت‌های مرزبانان در سال جاری بوده به طوری که یک سند تحولی برای هوشمندسازی مرزی تدوین و ان شاء الله در یک برنامه مدون سه‌ساله این فرآیند را محقق می‌کنیم. 

سردار گودرزی تصریح کرد: یکپارچه سازی مرزها با بهره گیری از فناوری‌های نوین، نظارت الکترونیکی، اپتیکی در راستای افزایش کنترل و مراقبت از مرزهای خاکی و آبی با تمام توان دنبال می‌شود. 

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح در خصوص عملیاتی شدن دستور معظم له برنامه ریزی‌های مدون در مرزها خواهیم داشت. 

این مقام ارشد مرزبانی ناجا گفت: به حول و قوه الهی مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه جهادی و ولایتمداری، با انگیزه، علاقه، عشق به نظام و ولایت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی در مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند؛ لذا با افزایش تعاملات با سایر نهادها از ظرفیت آن‌ها در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های خود بهره گیری نمائید. 

سردار گودرزی با اشاره به ناوگان متحرک خودرویی «ارس» در ماموریت‌های مرزی دریایی افزود: انشاالله شناور ۶۰ فوتی حیدر را جهت ماموریت‌های دریایی به مرزبانی استان مازندران واگذار خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه مرزبانی نیروی انتظامی در مسیر رشد و تعالی درحرکت است، عنوان کرد: فضای هماهنگی و همدلی در مرزبانی ناجا حاکم است و باید با اراده و تلاش روزافزون مأموریت‌ها را پیش ببریم و همه بدانند که، نیروهای مسلح از جمله مرزبانان اقداماتشان را با نفس گرم ولایت تنظیم می‌کنند. 

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به گستردگی مرزهای جمهوری اسلامی ایران (۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی، خشکی، دریایی) در کشور، یادآور شد: با توجه به حساسیت مرزها، مسئولیت حفاظت و حراست از حدود و ثغور مرزهای کشورمان برعهده فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی است که مرزبانان غیور و دلاور در تامین امنیت کشور به شکل موثری نقش آفرینی می‌کنند. 

سردار گودرزی جایگاه و موقعیت مرزبانی را در بین مردم و مسئولان ارشد کشوری را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امروز با تمام سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد، توانستیم مرزبانی را به جایگاه مطلوبی برسانیم، جایگاهی که در نگاه فرماندهان نیروهای مسلح بسیار برجسته است. 

وی با بیان اینکه در روزهای کرونایی، مجاهدان مرزبانی با تلاش شبانه روزی و در شرایط بد اقلیمی آب و هوایی در مرزهای مقدس پاسداری و حراست می‌کنند، بیان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی، این سربازان مخلص ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام نقاط مرزی با رشادت و ایثارگری اجازه تعدی و جولان به دشمنان و معاندین نظام مقدس اسلامی در مرزهای مقدس را نخواهند داد. 

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: اوج روحیه ایثار و فداکاری در مرزبانی و مرزبانان ملموس و مبرهن است، مرزبانان با تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده، امنیت مزرهای کشور را تامین می‌کنند و کسانی که در امر آموزش و تقویت روحیه دین باوری تلاش می‌کنند، همه با ایثار و فداکاری در ایجاد امنیت کنونی کشورمان ایفای نقش دارند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان، تاکید کرد: در طول ۴۲ سال عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران هیچ یک از توطئه‌های دشمنان نتوانسته در عزم راسخ ملت خللی وارد کند، امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که دشمنان حتی در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراس هستند چراکه جوانان ما با روحیه انقلابی دوران دفاع مقدس با امید به آینده مسیر را با پیشرفت و ترقی طی می‌کنند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز