خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ترافیک روان در اغلب جاده‌های کشور/کاهش ترددها در روز سی اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۷۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک روان در اغلب جاده‌های کشور خبر داد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت جاده‌ها، گفت: بارش پراکنده باران در جاده‌های استان‌های شرقی کشور ترافیک نیمه سنگین ایجاد کرده و در جاده‌ی چالوس بعد از شهرستانک تا گچسر و جاده هراز تونل تکاور تردد بدون توقف و در حال حرکت است.

وی ادامه داد: همچنین در سایر جاده‌های کشور تردد روان و بدون مشکل است و البته میزان تردد در جاده‌های کشور در روز از ۳۰ اسفند نسبت به روز ۲۹ اسفند کاهش یافته است .

سرهنگ شیرانی افزود: بررسی وضعیت تردد‌ها بیانگر پرهیز بخش زیادی از مردم از سفر در این ایام در جاده‌های کشور و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است که از هموطنان عزیز بابت همکاری و رعایت این توصیه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم. 

وی تاکید کرد: تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای کشور در گروه قرمز و زرد و زرد و آبی کماکان ادامه دارد و اعمال جریمه و نمره‌ی منفی گواهینامه در تخلفات حادثه ساز همزمان انجام می‌گیرد.

سرهنگ شیرانی در پایان در مورد توصیه‌های مهم به شهروندان در هنگام رانندگی، گفت: از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نمایند بعد از هر 2 ساعت رانندگی در جاده‌های کشور به مدت 15 دقیقه استراحت نمایید، هیچ گاه در هنگام رانندگی با تلفن همراه صبحت نکنید و بستن کمربند ایمنی حتی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده‌ها را فراموش نکنید، همچنین پرهیز از انجام تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز به ویژه در راه‌های که جداشونده ندارند را در نظر داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز