خبرگزاری کار ایران

پوشش امدادی مراسم تحویل سال نو با استقرار ۱۵۰ امدادگر در صحن ها و حریم حرم رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۷۰

بالگرد جمعیت هلال احمر بهمراه یک تیم امدادونجات از در آستانه روز تحویل سال نو کبوترانه در حرم مطهر مستقر شد.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی احمدی، مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی با اعلام این خبر بیان کرد: ۱۵۰ امدادگر و نجاتگر برادر و خواهر برای پوشش امدادی مراسم سال تحویل در صحن ها و حریم پیرامون حرم مطهر رضوی مستقر می شوند.

وی افزود: تعداد چهار دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر و اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر استان نیز از ساعت 7:30 صبح در محل های تعیین شده اطراف حرم مطهر مستقر میشوند تا درصورت بروز هرگونه حادثه احتمالی به همراه بالگرد امدادی در کنار تیم های درمانی آستان قدس رضوی و اورژانس خدمت رسانی کنند.

 احمدی با اشاره به فعالیت ٣٣ ایستگاه بهاری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ٢٥ اسفندماه جاری تاکنون اظهار کرد: تعداد ٢۶ پایگاه امداد و نجات ثابت بین شهری، پنج ایستگاه موقت و دو ایستگاه مراقبت بهداشتی در مبادی مرزی ورودی استان در دوغارون تایباد و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا ١٥ فروردین سال جدید فعال است.

مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی افزود: تب سنجی چهار هزار و ١٢٨ زایر و مسافر ورودی استان در روزهای اخیر انجام شده که ۴٩۶ نفر دارای تب و برخی علائم بیماری کرونا تشخیص داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز