خبرگزاری کار ایران

تشریح دستاوردهای پلیس پایتخت توسط سردار رحیمی/ فعالیت بیش از هزار گشت خودرویی و موتوری در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۶۱

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به توفیقات در سال 99،از بکارگیری هزار و ۴۰۰ گشت خودرویی،موتوری و ۵۰۰ تیم پیاده در طرح نوروزی پلیس در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در رزمایش " اقتدار " نوروزی  فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در حالی دقایق پایانی سال ۱۳۹۹ را سپری می‌کنیم که بنا به تدابیر فرمانده ناجا در این سال علاوه بر انجام مأموریت‌های جاری در کنار کادر درمان هم حضوری فعال داشتیم.

وی افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حوزه محدودیت‌های تردد، فاصله‌گذاری اجتماعی و... به خوبی فعالیت کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با اجرای طرح‌های "رعد" و "کاشف" از سوی پلیس‌های تخصصی  فرماندهی انتظامی  تهران بزرگ از جمله  "پیشگیری"، "آگاهی" و ...، هشت درصد در کشفیات افزایش داشتیم و توانستیم ۷۵ درصد از جرایم را کشف کنیم.

سردار رحیمی اضافه کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، با اجرای طرح‌های مختلف در حوزه برخورد با قاچاقاچیان، خرده‌فروشان و... ۲۵ تُن مواد کشف کردیم که ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه ۸۶ درصد از جرایم در فضای مجازی کشف شده است، گفت: در حوزه فوریت‌های پلیسی در سال جاری، بالغ بر ۱۲ میلیون تماس داشتیم.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه پلیس از ابتدای اسفندماه در ۴۰۰ مرکز عمده خرید حضوری فعال داشته است، عنوان کرد: در چهارشنبه آخر سال در ۲۵۰ نقطه حضوری فعال داشتیم و قبل از چهارشنبه آخر سال هم ده‌ها تَن از اراذل و اوباش جمع‌آوری شدند.

 آماده باش حداکثری نیروهای پلیس پایتخت

سردار رحیمی با اشاره به آماده باش حداکثری نیروهای پلیس پایتخت در ایام نوروز خاطرنشان کرد: با بکارگیری هزار و ۴۰۰ گشت خودرویی، موتوری و ۵۰۰ تیم پیاده، طرح نوروزی پلیس در پایتخت اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز