خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

تداوم قطعی استرداد مجرمان به کشور/ در اعمال محدودیت‌ها، تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۵۸

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات پلیس در رابطه با استرداد مجرمان متواری به کشور گفت: بسیاری از مجرمان متواری به کشور مسترد و حتماً این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" صبح امروز در حاشیه اجرای رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی خود را موظف به اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا می‌داند، اظهار کرد: در همین راستا جلسات متعددی با مسئولان محترم داشتیم و همکاران بنده برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کاملاً آماده هستند.

وی افزود: بر اساس ابلاغ صورت گرفته، در شهرهایی که ممنوعیت و محدودیت تردد وجود دارد، همکاران بنده متخلفان را اعمال قانون خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن توصیه به هموطنان برای پرهیز از سفر به شهرهای دارای محدودیت و ممنوعیت، گفت: استانداران محترم در هر استان اگر مورد خاصی را  مشاهده و اعلام  آن را ضروری دانستند، بایستی با  وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا برای ارتقاء محدودیت ها هماهنگ باشند و ما نیز در اعمال محدودیت ها، تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

این مقام ارشد انتظامی درباره اولویت اقدامات نیروی انتظامی در سال 1400 نیز گفت: بر اساس نیازمندی که امروز در جامعه حس می‌کنیم، همچنان در کنار کادر درمان خواهیم ماند و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا خواهیم کرد؛ همچنین مانند سال 99، در بحث انضباط‌بخشی در جامعه، ارتقاء امنیت، افزایش توانمان در مرزها، راهنمایی و رانندگی و پلیس های تخصصی، برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

سردار اشتری ادامه داد: در سال 1400 از فناوری‌های روز و تجهیزات موجود برای اجرای ماموریت های پلیس استفاده می کنیم همچنین در بحث هوشمندسازی پلیس تا پایان سال 1400 امیدواریم به مرحله خوبی برسانیم و پیش‌بینی می‌کنیم برنامه‌های مدنظر را تا پایان سال 1400 اجرا کنیم.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی درباره برخورد با سایت های شرط‌بندی و قمار و استرداد مجرمان متواری شده به کشور نیز بیان کرد: در این رابطه در سال 99 اقدامات خوبی صورت گرفت و با همکاری خوبی پلیس بین‌الملل ما با پلیس بین‌الملل دیگر کشورها، بسیاری از مجرمان متواری شده به کشور استرداد پیدا کردند و حتماً این روند ادامه خواهد داشت همچنین در سال 99، با اوباش و افرادی که باعث بی‌نظمی در کشور می‌شوند و به حقوق مردم تجاوز می‌کنند، برخورد کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تلفن های همراه سرقتی که به سایر کشورها قاچاق می‌شود، اقداماتی توسط پلیس صورت گرفته نیز گفت: همکاری بین پلیس و وزارت ارتباطات صورت گرفته، امیدواریم موثر باشد البته نتایج آن را در آینده اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز