خبرگزاری کار ایران

پیام رییس سازمان زندان‌ها به مناسبت روز جانباز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۷۳

همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، محمدمهدی حاج محمدی با صدور پیامی خطاب به جانبازان سرافراز میهن ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا، پیام رییس سازمان زندان‌ها به مناسبت روز جانباز به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برای باغبان یاس آفریدند 

علی را اشجع الناس آفریدند

وفاداری و مردی و شجاعت 

یکی کردند و عباس آفریدند 

جانبازان عزیز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته قمر بنی هاشم علیه السلام را در کربلا بیدار می‌کنند؛ آری ایشان با فُرات جان خویش، سقای تشنگان وطن در روزگار ما هستند تا در سایه امنِ ایمانشان عباس علیه السلام را در آیینه چهره‌هایشان ببینیم. 

ایشان تمثال وفاداری و ایثار، شکوه زخم و زیبایی و تصویرگران ولایتمداری هستند که فرصت پرواز را در بال‌های شکسته‌شان می‌توان دریافت. 

خاطرات مجسم سال‌هایی هستند که درهای آسمان به روی عاشقان باز بود و فرشتگان در زمین، گرمِ گلچینی بودند. 

مبارک باد نورانیت خانه‌هایی که در سایه شمع وجود جانبازان به آسمان نزدیک ترند. 

اینجانب چهارم شعبان المعظم و روز ولادت سپهسالار کربلا، حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز را از صمیم جان به همه پرسنل خدوم و شریف سازمان زندانها بالاخص جانبازان گرامی، تهنیت عرض نموده و از درگاه الهی، مسئلت می‌نمایم در عرصه زندانبانی، همه ما همچون این عزیزان، رسم فدا شدن برای زنده ماندن دیگران را با از خودگذشتگی بیاموزیم. 

محمد مهدی حاج محمدی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز